top of page

Wat wij doen

Wij gaan aan de slag met iedereen die bij het schoonmaakproces en het eindresultaat betrokken is.

We kijken met een frisse blik naar de manier waarop er wordt gewerkt en geven praktische tools. Het resultaat wordt direct zichtbaar én voelbaar.

Doormiddel van trainingen en workshops brengt LES praktische verandering teweeg binnen de facilitaire branche:

​

  • LEAN effectiviteitstrainingen

  • Hospitality trainingen

  • Het Les Effect 

​

LEAN in de cleaning

Training

Wil jij dat je team zelfstandig inzicht heeft om het eindresultaat van de schoonmaak te beïnvloeden.

Laat het team kennis maken met de Lean principes en geef ze daarmee het zelfvertrouwen om het proces een twist naar verbetering te geven.

​

Dag 1

  • Kennis maken met Lean in de Schoonmaak.

  • Verspillingen signaleren 

  • Stellen van de juiste klantvraag

  • Customer journey

​

Dag 2

  • Verbetering op jouw werkplek 

  • Adviseren van jou klant/werkgever 

  • Theorie- en praktijkexamen

LES facilities bubbels.jpeg
Stocksy_txpe23ecc2aLAa200_Medium_581554.

​

LEAN cleaning en hospitality

Training

Wil jij niet alleen resultaat halen in de effectieve kwaliteit, maar ook in de benadering van de klant.

Dat kan met een gecombineerde training van zowel Lean in de praktijk als communicatie met de opdrachtgever/klant. 

​

Dag 1

  • Kennis maken met Lean in de schoonmaak 

  • Verspillingen signaleren 

  • Stellen van de juiste klantvraag 

  • Customer Journey

​

Dag 2

  • Communiceren met de klant

  • Gastvrijheid op jou werkplek 

  • Adviseren van de klant 

  • Theorie examen 

Workshop

Het LES effect

Wil jij in een oogopslag weten weten waar de vraag voor procesverbetering zit? Van kwaliteit en klantbeleving, tot het schoonmaakproces en de medewerkers vraag?

​

Maak dan in een workshop kennis met het totale

Les effect.

​

In deze workshop wordt een customer journey gehouden en een technische kwaliteitsmeting op basis van waarneming van behoeften.

Een gesprek met de klant waarin hij bepaalt wat zijn behoeften zijn op het gebied van de kwaliteit van de schoonmaak. 

Een medewerkers reis van beginsituatie tot eindresultaat. 

​

De vervolgacties op deze workshop zullen in een maatwerk voorstel worden besproken.

AdobeStock_97750224.jpeg
bottom of page